Selam açık öğretimde vizelerden yeterli geçme puanını alamazsak o dersten kalıyor muyuz eğer kalırsak finallerle kurtaramam mı?

Yani finallerden yüksek alırsam ilk yılı halletmiş oluyorum dimi? Vizelerden kalsam dahi
Selam açık öğretimde vizelerden yeterli geçme puanını alamazsak o dersten kalıyor muyuz eğer kalırsak finallerle kurtaramam mı?
Cevapla