Aileden uzakta öğrenci olmak neden bu kadar zor?

Ailemden uzakta öğrenciyim okulum dersler cok zor üstüne bide parasızlık gecen gun babamdan 200 tl istedıgım hıc param yoktu arkadasım cok istar etti dısarda yiyelim diye bi yeöek bi tatlı 200 tl tuttu şok oldum bi baktım 30 tlm kalmıs ve bidahaki aya kadar bunla nasıl idare etcem offf her sey okadar üstüme geliyoki part time iş bakıyorum ve bu sehırde yok olanlarda gece 2 de cıkıyosun nasıl gecıcek bu yıllar?
Aileden uzakta öğrenci olmak neden bu kadar zor?
Cevapla