Hem uygulama hem teorik olan dersin uygulamasından kalırsam dönem tekrarı gerekir mi?

Üniversite önlisans öğrencisiyim. Hem teorik hem uygulama olan bir dersim var. Uygulamadan 40 aldım ama teorik kısmından geçtim. Dersi tekrar almam gerekiyor mu?

Hem uygulama hem teorik olan dersin uygulamasından kalırsam dönem tekrarı gerekir mi?
Cevapla