Açık öğretimden okuyana okumuyor gözüyle mi bakılır?

Açık öğretimden universite okumak istedim. İstediğim bölümü okuyorum boş akrabalarım (teyzem) yakınımdan birini arayıp sormuş onlarda okumuyor demiş. Acıktan okumayı okumak olarak görmuyorlar onlarda cok uzulduk demişler. Siz üzülseniz ne üzülmeseniz ne? Bana telefon açmayıp ondan bundan bilgi toplamak ne koskoca kadınsın çocuğuyla yarıştirıyor beni küçüklüğümden beri anlamadığım bir kıyaslama rekabeti var onlarda.
Güncellemeler
+1 yıl
Sınavları internetten olmuyoruz kopyayla geçiyorsunuz bir değiliz diyen iki gram akıllılar. Bir şeyi bilip yazın.
Açık öğretimden okuyana okumuyor gözüyle mi bakılır?
Cevapla