İyi maaş alıyorum fakat huzursuzum. Sizce işten çıkmalı mıyım? Yorumlarınızı bekliyorum.
İyi maaş , huzursuz ortam mı?
Az maaş , huzurlu ortam mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İyi maaş alıyorum fakat huzursuzum. Sizce işten çıkmalı mıyım? Yorumlarınızı bekliyorum.
Şu an mesleğimle alakası olmayan Bi iş teklifi var ilk 1 2 sene zorlanacapım ama sonrasında. Çok iyi para kazanacapım Bi iş sürekli şehir dışında olacağım için kabul etmiyorum aile ortamı. Huzur mutluluk akşam kapıyı acan Bi eş en yüksek maaştan bile daha kıymetli benim için
Huzurun olmadıktan sonra paranın önemi ne ki? İşte sıkıntı sabah gitmesi sıkıntı çıkışı sıkıntı sürekli psikolojik bozuk ne anladım o işten. Rotasyon dene.
Cevap
22Cevap
İyi maaş , huzursuz ortam
İkisi de cok önemli maalesef 😔 az maas dedigin seni sinirda yaşatacaksa cok zor onu seçmen ama hizursuz oldugun yere de gitmek istemezsin. Allah kolaylık versin. Ben huzuru secerdim sanırım. Cunku enerjilerden cok etkilenen biriyim. Huzursuz oldugum yerde duramam. Huzur ararim ama bazi insanlar var ki, umurunda degil, daha dayanıklılar. Yani buna yine sen karar vereceksin
Bilader beni yanlış anlama, bende aynı sıkıntıdayım ama daha iyi kazanarak bu sıkıntıyı çekmek isterdim. O.. spu bile akşamdan sabaha dişini sıkıyor sırf para için, ordan hesap et ;)
insanlarla sohbet etmem zaten holuma gitmiyot ama maaşı iyi olan bir yer ortamı pek önemli değildir kendimi yükseltmem içinde fırsat olur
Belli bir yaştan sonra öyle
Az maaş huzur getirir daha çok boş zamanın olur ama o da bulduğun işe bağlı.
İş ortamının huzurlu olduğunu kim söylüyor çalışmak zaten başlı başına bizim Türkiye şartlarına huzursuzluk dolayısıyla iyi maaş diyorum
Az maaş veren yerin bir süre sonra huzursuz ortama dönmeyeceğini garanti edemezsin. İyi maaş aldığın yerde sebat et
Kanka o kadar param olsun ama maaş olarak değil kendı işim huzuru hallederız
Efsane. Bende kendi yerimi açmayı düşünüyorum fakat bu aralar beklemedeyim
Düşün daha iyi maaşta huzurlu olamıyon azda nası olcan..
Her ikiside önemli şu devirde huzurda parada önemli 🙏parasızda olmaz az maaşda zor şu devirde🤷♀️
Maaşı iyi olsunda ortamın huzuru önemli değil. Huzur arasam çalışmam zaten.
iyi maaşı alıp huzurlu ortama kaçarım sıkıntı çekmem ben
Tek geçerim kesinlikle huzurlu iş ortamı, her şey para değil
Huzurun olmadığı yerde paranın kıymeti olmuyor
Huzursuz ortam da beni huzursuz ediyor az para da. Ama az para huzurlu ortam seçerim
burada bakman gereken şey bence rakamlardan daha çok işi öğrenmeye uygun bir ortam olup olmaması eğer gelecek vaat eden bir firma da çalışıyorsan ve kendini geliştirme imkanın varsa sabırlı olmanı tavsiye ederim.
Huzursuz ortamda aldığım çok maaşta sağlığıma gidecek. Az olsun huzurlu olsun ❤️
Evet işte bu 💪🏻
Huzurum olmadıktan sonra param olmasının bir anlamı yok ki..
Kendi işini kurmak için sermaye biriktirene kadar iyi maaş huzursuz ortam.
Huzur çünkü para huzur getirmez
Evet gerçekten öyle.
İşini iyi yapana herzaman ortam iyidir.
Huzur olmadıktan sonra işe gittiğin her gün küfür ederek yaparsın
Huzuru biz getiririz yeterki iyi maaş oldun
Huzur mutluluk olmadığı sürece para istemem
İyi maaş önemli artık.
Huzur önemli az olsun ama güzel olsun.
İyi maaş huzurlu ortam :D
Çok iyi maaş, ortam fark etmez 😄
Başka iş yerinde huzurlu ortam garantisi var mı?
Yok, fakat üzerimde büyük bir baskı var.
Huzur her zaman öndedir.
Az maaş huzurlu ortam
Neden huzursuzsunuz peki?
Genel müdürümüz adil davranmıyor , diğer benimle aynı işi yapanlar da tek iş varken bütün iş yükü benim üstümde, bi şikayetimi dile getirdigimde (bu çalışanlardan biri ise) direk onları savunuyor gibi gibi şeyler
Bu konuda çok haklısın ve bende haksızlığa gelemem asla kendinizi huzurlu ve mutlu hissettiğiniz yerde çalışın emin olun böyle yerlen insanın motivasyonunu düşürüyor
Evet şimdi bi yerden haber bekliyorum, eğer orası olursa çıkacağım, çıkmazsa çıkıp kendi yerimi açacağım
Insllh hayırlısı olsun insllh amin
Hiçbir para huzurlu ortamı getirmez.
Evet öyle gerçekten, ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
8.000 veren yeri bıraktım. şu an asgari ücret alıyorum ve kafam rahat.
Huzur önemli bee , ben düzenin, ekip çalışmasının pesindeydim , hep engel koydular
Örgütleme yapiyomusum gibi muamele gördüm
İnsanın olmadığı ve insanla irtibat halinde olmadığın bir iş en iyisi.
İyi maaş huzurlu ortam
Az maaş huzur
Benim şahşi görüşüm az maaş çok huzur
Huzurlu ortam derim
Az maaş huzur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?