+1 yılGelecek kaygım yok çünkü bölümümü hayırlısıyla bitirdiğim de işim elimde olucak, ben sadece 5 sene daha okumaktan kaygilanıyorum, 25 yaşıma kadar öğrenci kalıcam benim kaygım bu sadece 😄🥺
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Şu an aşırı çaresizim üniversite bitti işsizlik stresi başladı bitmiyor bir şeyler kaygılar ölene kadar devam ediyor
1146 Yorumla- +1 yıl
Hangi bolum
- +1 yıl
Ben PDR okuyorum dönem uzattım normalde bitmişti fakat neden çoğu mutlu anlam veremiyorum sanki gelecekleri garanti gibi üniversitedekiler laylaylom yasiyolar
- +1 yıl
İlahiyat zor bölüm onunda önü kapandı
- +1 yıl
Rica ederim yasınız kaçtı
- +1 yıl
1999 ların kaderidir gelecek kaygısı
- +1 yıl
Bende son 4 gündür düşünmekten çok kötü başım ağrıyor sabaha kadar uyuyamıyorum uyku düzenim de bozuldu ismin ne bu arada özelde dertleşelimmi sohbet etmeye ihtiyacım var
- +1 yıl
Nerelusin
- +1 yıl
Malatya
- +1 yıl
Instagramın var mı
- +1 yıl
Neyse puanın yeterse konuşuruz beraber
- +1 yıl
Kürt musun Arap mı
- +1 yıl
Benim de baba tarifi Kürt anne türk
- +1 yıl
Baba Elazığ anne adıyaman
- +1 yıl
Ben de Malatya tam ortası
- +1 yıl
Nerde okudun
- +1 yıl
Ben de Bayburt'ta hala okuyorum
- +1 yıl
Ve burası çok sıkıcı gercekten
- +1 yıl
Çok küçük yapılacak hiç bir şey yok
- +1 yıl
Hiç bir şey yapamıyosun burada yani
- +1 yıl
Açık hava hapishanesi
- +1 yıl
6 dersim kaldı bu sene halledebilirsem mezun olucam inşallah
- +1 yıl
Pek ümidim yok kpss den
- +1 yıl
En son 400 kişi aldılar bizden tek ümidim seçim
- +1 yıl
Biraz takip ediyorum siyaseti muhtemel öyle olacak
- +1 yıl
130 bin öğretmen açığı varken bilerek atama yapmiyolar
- +1 yıl
Üstüne köy okulları kapatıldı taşımalı sisteme geçildi bu da atamalri azaltti
- +1 yıl
Ama kazanamazlar çünkü öğretmenler yine de oy vermez çok bekletildiler
- +1 yıl
Ayrıca kazansalar da bir daha öyle alım yapmazlar seçime kadar
- +1 yıl
Bir insanı 20 sene iktidarda tutarsan tabi diktatör olur muhalefette kendi hesaplarını düşündükleri için aday bile çıkarmıyorlar
- +1 yıl
Ama kazanirlarsa gençlerin önü açılır ondan eminim çünkü bunu yapmak zorundalar gençler sayesinde kazanacaklar
- +1 yıl
Önümüzü açarlar özellikle öğretmenlerin çünkü o kadar magdur edildiler ki eğer atanamazlarsa büyük sıkıntı olur
- +1 yıl
Çünkü tek güvendikleri muhalefet
- +1 yıl
İnşallah gerçekten ne gençliğimi yasayabildim ne de hayatımı kurtarabildim yasitlarim gençliğini eğlenerek yaşarken ben gelecek kaygısı ve ailevi problemlerle uğraşıyodum Kendi şehrimde bile yapayalnizim
- +1 yıl
Ailevi mesele bu sene bitti ama bir çok sorun hala devam ediyo
- +1 yıl
Tam 7 sene sürdü bide
- +1 yıl
Ne sosyallesebildim ne hayatımı kurtarabildim ne de hayellerimi gerçekleştirebildim üstüne üstlük sağlığımdam oldum gelecegimden oldum üniversite bile uzadı
- +1 yıl
Psikiyatrik İlaç kullanmıştım 5 yıl boyunca 2 yıl bırakma sürecim oldu psikoz geçirdim hala ilacin etkileri üzerimde var 1 senedir kullanmadigim halde yani boş boş bide ilacın bağımlılığını çektim
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
10 senede saçım beyazladi valla
- +1 yıl
Rahatsızlıgim yoktu ama doktor ilaç yazdı kaygı gidersin diye ama ilaç bende daha çok kaygı yaratti
- +1 yıl
Boyumu mu sordun
- +1 yıl
Boyum 1.82 senin
- +1 yıl
Normal fazlası Zarar
- +1 yıl
Üniversiten nasıl geçti
- +1 yıl
Yoo çoğu kız senin boylarda
- +1 yıl
Ortalama 1.55 1.60
- +1 yıl
İlk senendemi kazandın
- +1 yıl
180 de ortalaminin üzerinde biraz uzunum
- +1 yıl
Ben ilk Senem de kazanmıştım son iki yılım pandemiden dolayı evdeydi
- +1 yıl
Tabi yarım bırakıp askere gittim şimdide bitirmek için tekrar döndüm
- +1 yıl
Aksine çok kolay
- +1 yıl
Ben çok boşladım ataması yok diye ciddiye almadım
- +1 yıl
Bitirdikten sonra atanmak tabi olursa
- +1 yıl
Sen hangi liseyi bitirdin
- +1 yıl
İnşallah
- +1 yıl
Ben de Anadolu ama keşke meslek lisesi okudaydim
- +1 yıl
Baya uzadı o yüzden ozelede konusalm demistim
- +1 yıl
En azından meslek öğrenmiş olurdum
- +1 yıl
Üniversiteyi okurken hiç keyif alamadım sanki boşuna emek harciyomus gibi hissederek okudum
- +1 yıl
İnşallah bitirebilirem senin üniversite ortamı nasıldı hareketlimiydi
- +1 yıl
Nerdeydin ya bı an kayboldun
- +1 yıl
İlahiyatcilar öyle biraz hoş ben ilahiyatçı değilim ama ben de pek sosyallesmedim biraz da üniversitedeki insanlar soğuktu
- +1 yıl
Bizdede öyleleri vardı ama geneli burnu havadaydı hele kızlar yanına yaklasamazsın erkeklerde onların peşinde kosuyolardi
- +1 yıl
hoş geldin
- +1 yıl
Zor mu ilahiyat bı ara ben de okumak istemiştim
- +1 yıl
Arapça zorlamıştır çok ezber vardır sizde peki alanında iyimisin Kur'an'ı Arapça olarak anlayabilomusun
- +1 yıl
Oldu nasıl olduysa 2. Sınıfa geçince oldu kendi sınıfımda bı kızdı benden 2 yaş büyüktü
- +1 yıl
Değişik bı serüven yaşattı bana
- +1 yıl
Platonik oldu biraz
- +1 yıl
İlişki yaşamadık ama benim için sorun olmazdı onun için de olmazdı ama nedense kabul etmedi beni
- +1 yıl
Evlilik teklif etmiştim bide kabuk etmeyeceğini biliyodum sadece içimde kalmasın diye itiraf etmistim
- +1 yıl
Hizliliktan değil de yapacak bişey olmamasından dolayı zaten hoslandiktan 1 sene sonra teklif ettim ki ben son sene söylemeyi dusunuyodum
- +1 yıl
Normal guzellikteydi ama beni etkileyen ahlaklı olmasiydi kendi halinde havalı olmayan anlasabilecegim biriydi
- +1 yıl
Hikayeyi anlatmamı istermisin
- +1 yıl
Tipten etkilensemde ben şuna bakarım ben bu kişiyle hayatım boyu anlaşıp yaşayabilecekmiyim anlayışlı ve ahlaklıysa benim için yeterli
- +1 yıl
Estağfurullah olması gerek bu bence herkesle 1 gün olacağına 1 kişiyle ömür boyu ol daha iyi
- +1 yıl
Peki sen hiç hoşlandın mı unide
- +1 yıl
Facebookun ya da sosyal medyan var mı messengerden konuşalım baya yorum birikti bı de özel olacağı için
- +1 yıl
Erkekler öyledir zaten çoğu erkek aptaldır dusunemezler
- +1 yıl
Silmiştim az önce yükledim
- +1 yıl
Oğuzhan fotoğraf ta burdakiyle aynı
- +1 yıl
Profil resmim aynı
- +1 yıl
Gelmedi mesaj
- +1 yıl
Hakaret mi ne dengesiz miş
- +1 yıl
Oğuzhan kullanıcı adım profil resmimde burdakiyle aynı
- +1 yıl
Pardon kullanici adım yokmuş yeni açtığım için
- +1 yıl
Kübra mı
Gizli Üye(25-29)+1 yılKontenjanlari beklemekten beter oldum jfj
140 Yorumla- +1 yıl
Atamalar hayli azaldı hangi bölüm
Cevap sahibi+1 yılÖzel eğitim
- +1 yıl
Bende PDR okudum gerçekten alımlar inadına azaldı şu an alttan derslerim olduğu için dönem uzattım
Cevap sahibi+1 yılOkul öncesi için ne düşüyorsub
- +1 yıl
Bu sene yüksek aldılar ama bı kaç sene sonra o da azalır bizim bölümde eskiden oyleydi ama sosyoloji ve felsefe mezunlarını PDRcj yaptılar atamalar azaldi
Cevap sahibi+1 yılBu dönem tahminiz var mı okul öncesi için
- +1 yıl
Bakan yüksek alım yapacağını söyledi ve yaparda bu dönem ogretmenliklerde yüksek alım yapabilirler
- +1 yıl
Okul öncesini niçin sordunuz
Cevap sahibi+1 yılÖzel eğitim okul öncesi beraber bitirdim okul öncesinden atanmak istiyorum özel eğitim zor
- +1 yıl
İyi yapmışsınız bir iki sene ataması iyi olur
Cevap sahibi+1 yılİnşallah her bölümün ataması iyi olur
- +1 yıl
Ben onun seçimden sonra olacağı kanaatindeyim
- +1 yıl
Gerçekten insan gelecekte hiçbir şeye sahip olamayacağını emeklerinin boşa gideceğini düşününce çıldırıyor
Cevap sahibi+1 yılTüm gün bende düşünüyorum sonuç sıfır
- +1 yıl
Kaç dogumlusun
Cevap sahibi+1 yıl99 luyum
- +1 yıl
Ne şansız nesilmisiz en son sbs ye biz girdik sınav şaibeli çıktı en son YGS LYS ye biz girdik atamaların olmadığı ve işsizliğin olduğu döneme denk geldik 99 lu olmak sıkıntı
Cevap sahibi+1 yılHer yeni sistemin kurbanı oldum
- +1 yıl
O yüzden şansız nesiliz işimiz gücümüz rast gitmedi
Cevap sahibi+1 yılBu yilda bı sürü netim eksik baya mağdur var daha ne diyim
- +1 yıl
Kaç puan aldın kpss den
Cevap sahibi+1 yıl75 puan
- +1 yıl
Okul öncesindense muhtemelen atanırsın bir sonraki atamada tabi herhangi bir değişiklik olmazsa
Cevap sahibi+1 yılŞubat 'ta olsun istiyorum
- +1 yıl
Muhtemelen Şubat 'ta alırlar
- +1 yıl
Ama Mart 'ta da alabilirler
Cevap sahibi+1 yılAtama haberlerini takip etmek bıktım artık nefesim sınav oldu
- +1 yıl
İnsanın içini en çok yakanda gencliginin emeğinin bir hiç uğruna heba olması gençlik bir daha geri gelmez
Cevap sahibi+1 yılGenç yasimda okul yüzünden sinir stres tansiyon her şey var PDR okul öncesiyle çok alımı olabilir
- +1 yıl
Bütün ogretmenliklerde alımlarda artma olur malum seçimden dolayı bende ilaç kullanmıştım 5 yıl son 1 senedirli kullanmıyorum ama stres insanı tuketiyo
Cevap sahibi+1 yılKaç dogumlusun
- +1 yıl
Bahtsız yıl 1999
Cevap sahibi+1 yılPDR de iyi Türkçe falan okusaydin geçmiş olsun yani seçim falan kurtarmaz
Cevap sahibi+1 yılBu yıl okul öncelerine saldırdılar baya umarım onlardan biri sen degilsindir
- +1 yıl
Biz ondan yandal yapamayız merak etme
- +1 yıl
Seçimi eğer muhalefet kazanırsa önümüz açık olabilir hemde çok yüksek ihtimal
Cevap sahibi+1 yılSaldırdılardan kastım alımı çok bakan da baya okul öncesine vurgu yaptı diğer branşlar bizi tasliyor heryerde
Cevap sahibi+1 yılUmarım herkes atanır kendim çok çektim herkes çok çekti beklemeyi de çaresizliği de çok iyi biliyorhm
- +1 yıl
Ayni duyguları yaşıyoruz
- +1 yıl
Biri yer biri bakar kıyamet bundan kopar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
+1 yılYani o kadar kötü bir hale geldik ki gelecek kaygısı yaşamak bile kurtarmıyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Ama insanların çoğu niye bu kadar umursamaz davranıyor ilerde çok kötü bir hayatları olacağı halde
+1 yılEvet maalesef
11 Yorumla- +1 yıl
Hangi bölüm
+1 yılBüyük kaygı var hemde
11 Yorumla- +1 yıl
Hangi bölüm okudunuz
Gelecek kaygısı yaşamıyorum çok şükür
114 Yorumla- +1 yıl
Sen kurtardın o zaman
- +1 yıl
Bu ülkedeki nadir insanlardansınız umarım bizimde öyle olur
- +1 yıl
Hiçbir şeyin garantisi yoktan ziyade birileri birilerinin hakkını yemese her şey güzel olacak
- +1 yıl
Buradaki birçok insanın haylidir Almanya orada kimse kimsenin hakkını yiyemez her şey kuralına göre çok sansliymissin Türkiyede ileride öyle olur umarım
- +1 yıl
Elbette hayat imtihan yeri ama sıkıntı çekeceğiz diye gelecek kaygısı mı yaşayalım sen nasıl olsa ölücem diye yemek yemekten vazgecermisin
- +1 yıl
Hayatta dertler bitmez önemli olan derde derman bulmak mücadele etmek tabi Türkiyede birileri zenginliğine zenginlik katarken fakirlere sukretmeyi öğrettikleri için insanlarımızda bilinç kalmadi
- +1 yıl
Hayattan zevk alamamak mantıksız mutlaka bir sıkıntı vardır
- +1 yıl
Sağol seninde allah tüm sıkıntılarını alsın elbette hayat kolay değil beterin beteride var
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEvet her konuda umutsuzum
13 Yorumla- +1 yıl
Peki neden üniversitedeki öğrencilerin çoğu mutlu hiç takmiyolar sanki hep öyle yaşayacakmis gibi davranıyolar
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle fakat bazıları olumsuz düşünüyor. İş imkanı olan bölümlerden okuyanlar kolay iş bulma şansı oluyor bana göre o kısım ümitli
- +1 yıl
Söylediğim kişiler İİBF gibi bölümlerde okuyolar aile durumlarında o kadar iyi değil ama hiç kaygıları yok eğlenmek için gelmişler sanki dunyaya
Var her yönden var
11 Yorumla- +1 yıl
Hangi bölüm
+1 yılHemde nasıll
16 Yorumla- +1 yıl
Hangi bölüm okudun
- +1 yıl
Okumadım
- +1 yıl
Ne mezunusun
- +1 yıl
İmam hatip
- +1 yıl
Niye üni okumadın işsiz kalirsin diye mi
- +1 yıl
Hayır
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer