Güncellemeler
+1 yıl
Neden sorunların var demeyin annemle hiç anlaşamıyoruz beklentilerini karşılayamıyorum ve 2.5 hafta önce parmağımı kırdı yemek de vermiyor bu saatten sonra verse de ben yemek istemem. Haklarım sana helal değil falan diyor zaten kendimi bildim bileli beddua alıyorum. Babama şikayet eder sürekli. Onunla da aramız bozuluyor. Duyan biri üvey annen mi diye soruyor bana neyse durum bu şekilde..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Oha diyorum açık açık babana anlat. anlamazsan eğer İstanbuldaysan kadın danışma hattı var oralara başvur. Ailen ağır manyak ya. Bazen parasal sıkıntı herkes yaşıyor ama kimse çocuğunu aç bırakmıyor bunlar nasıl insanlar ya?
Babam biliyor ki yemek vermediğini. Dün dışardan söyledi yemeği babam. Beni de çağırdı gel al yemeğini ya da burada ye dedi. Annem ordan diyor ki ne çağırıyosun ya görmedi mi hem de burası otel mi alıp gidiyor dedi. Babam da kızdı tamam sus gibi imada bulundu. Dün odama geldi babam elimi soruyor alçıda nasıl oldu parmağın yamuk mu duruyor annem de şey diyor napıyosun orada babam da e elini soruyorum dedi. Aramız zaten bozuk iyice iletişim olmasın istiyor valla kadın manyak değilse bi şey bilmiyorum
Yemek o kadar sorun ki bana tek elle zaten bi şey yapılmıyor hadi geçtim onu yapıyorum az çok bi şeyler. Yapınca bir sürü laf ocağı temizliceksin çabuk diyor. Lavabo banyoları kalk yıka dedi geçen gün bu halimle oraları sen de kirletiyosun haberin var mı diyor
Kadın danışma hattı ne yapabilir ki gelir ailemle konuşur annem bana yemek Verse ben yer miyim sence bu saatten sonra. Bu zamana kadar yediklerin haram olsun dedi bana alsın yemeği onun olsun ama insanın evinde barınamaması çok zor
yaa çok zalim biriymiş annen. seni kıskanıyor galiba babandan. Acil kaç oradan yaşın küçük olsaydı çocuk esirgemeyi giderdin.
Adamlar ne temel haklarını gasp ediyor. sence seninle problemi nedir?
Kıskançlıktır zaten bu ya ben de artık öyle düşünüyorum son sınıf olsam kaçardım ama aileye muhtacım şu an mesleğim yok
Kadın danışma iş bulmanda falanda yardımcı oluyormuş ondan dedim sana.
Annem okuldan önce ev işi diyen biriydi yani ben okula zaten zor yetişiyorum bölümün zaten ağır. Bulaşıkları evde ben yıkardım sil süpür ben yapardım ama yetersiz görürdü yaptığımı da beğenmezdi. Parmağımın kırılma sebebi de benim masamı aldı odamı aldı dağınıkmışım diye masada bir kitap olmasına bile dayanamaz zaten dağınık der. Neyse bana da kiler olarak kullandığı odayı verdi havasız karanlık. Kardeşimin masasını da bana verdi ben kullanmam dedim bilgisayarı masaya koymuştu bir gün okuldan geldiğimde 1 kasımdı sanırım. Yerini değiştirirsen alırım bilgisayarı dedi. Ben de onu yerde kullanıyodum ödevim vardı aldım masadan sonra geldi bilgisayarı aldı. Dedim ki ödevim var banane senin ödevinden dedi aldı mutfağa götürdü kırarım bunu dedi ben de kır dedim almaya çalıştım alırken parmağımı tuttu çevirdi çıt diye ses geldi parmak yamuk kaldı zaten. Boydan boya kırılmış. Doktorlar nasıl yaptın dediler anladılar zaten. Ameliyata gerek olabilri düzgün kaynamazsa dediler of neyse ya yoruldum artık kusura bakma çok uzattım
Yazın çalışacaktım çalışmamı da istemiyorlar ki ne yapacağımı şaşırdım bime başvuru yaptım gittim eğitim aldım sertifika falan gerekti banka işlemleriyle uğraştım kart çıkardım kan tahlili falan verdim ordan oraya koşturdum yoruldum evrakları teslim ettim sonra 15-20 dk uzaklıkta bi şubeye verdiler neymiş uzakmış gidemezsin. Her istediğim olmuyor muymış zaten niye çalışıyormuşum. Ben borç almayı hiç sevmem alınca da bi an önce vermeye çalışırım o ayrı ama milletin eline bakacak duruma düştüm onlar yüzünden. Hâlâ da direniyorum yapacak bi şey yok. Babam eğer çalışacaksan tekstil atölyesine git dedi ya en berbat yer ya orada tanıdığı var diye öyle diyor ama cidden berbat ortamı
Şu devlet kyk krediyi verseydi rahatlardım ama daha iki ay var napıcam o zamana kadar bilmiyorum. Elimi kullanabilsem belki birkaç saat gizli çalışırdım ama maalesef
Arkadaşıma borcum var yarın vermek istiyorum ama param yok cidden başkası anlatsa yok artık falan derdim inanması zor olurdu ama böyle hayatlar da varmış
Önemli değil. Anlat rahatla. Böyle susarak olmaz canım. Git devletin kurumlarına anlat ailen seni mağdur ediyorsa rezil olmaya da katlansınlar. bursluluk sınavlarıydı kyk dı olmadı iş kurdu başvur. Bu annen seninle uğraşmaktan vazgeçmez. Böyle içine ata ata hasta olursun. değmez yani içine atmaya. İBB nin öğrenciler için para yardımı vardı ona da başvur. Keşke gidip darp raporu alsaydın. sana bakmakla yükümlüler. Babanın bu duruma bile bile göz yuması demek onun da pek farkı yok demek. Psikiyatristi diyor ki bize asla gerçek hastalar gelmez gerçek hastaların hasta ettikleri gelir. Çok doğru annen ağır psikolojik hasta okb si falan var galiba. tedavi de olmaz bu tipler. Benim babamda sinir hastasıydı onu bir kere bile götürtemedik. Onun yerine ben ve annem hasta oldu o derece içine atmaya cidden değmez. Utanmamaya bak anlat yetkili kişilere. Asıl utanması gereken kişiler seni mağdur edenlerdir.
Ya gerçekten inanamıyorum ya. Bu kadar da olmaz ya. O zaman açıkça anlat ya bana doğru düzgün para ver baba ya da bırak çalışayım yoksa sonunda dileneceğim de. Ya da olmadı akrabaların yanında patlat rezil olsunlar.
Annem asla gitmez psikiyatriste. Hatta 2 sene önce beni götürdü teyzem kafasında var diyolardı benim için. Doktor konuştuktan sonra ben sıkıntılı bir durum depresif bir hal göremedim dedi teyzeme. Ama eğer sınavlara falan daha rahat hazırlanmak istersen bi antidepresan verebilirim dedi ben de kabul etmiştim. İlaç kullandım onun yüzünden. Bana diyodu ki bi de bırak o ilacı sen onu kullanmaya başladın daha de vurdumduymaz oldun diyordu. Babama ulaşamayacaklarını ya da haberleri olmayacağını bilsem Devlet kurumlarına gidip anlatırım ama istemiyorum böyle kurumlar işin içine girerse daha kötü olur bu sefer babam da köpürür. Ve ben özel üniversitede okuyorum durumları öyle kötü değil onu geçtim dayım burs gönderiyor bana 1000tl aylık en azından 150-200 verseler yine idare ederim. Annem şey diyodu evde kahvaltı yapmıyor doğru düzgün okulda da yemesin o zaman ne gerek var falan. Bana verilen o bursu duyunca babama o para birikirse seneye okul ücretine veririz iyi olur diyordu. Yani tahminimce o paraya dokunmuyorlar. Bana da yeterli gördükleri miktarı veriyolar
Darp raporu alsam şimdi içeri falan alırlar 2 yaşında kardeşim var evde olmayınca babam da bana kızardı ama o kadına müstehak kesinlikle. Bana diyor ki Allah verdi cezanı. Diğer elini de kırarım diyor ne bileyim ya
Anlıyorum. Ama galiba çok kendini ifade eden biri değilsin babana karşı. Anlat ona paraya ihtiyacım var. her şeyin fiyatı uçmuş. Annem yüzünden zaten yemek yiyemiyorum bari doğru düzgün para ver de. Ne yapayım de? kötü yola mı düşeyim de az biraz diş göster. en sonunda usanırlar her halde. Olmadı part time iş bak.
Değilim maalesef. Diyemem ki öyle isteyemem yani
Kolum alçıdan çıksın düşünüyorum haftanın 4 günü gün boyu ders var yorucu oluyor ama yazın izin verselerdi işte sorun olmayacaktı. Kyk kredisi düşünüyorum en son. O da habersiz olacak tabi. Babamla burs konusunu konuşmuştuk geliri falan sordum bana en son şey dedi sen niye burs alacaksın ki. Yani elimde para olmasın istiyolar annem dayanamıyor özellikle buna. Çalışacaksan çalıştığın parayı getirip babana vereceksin diyordu öyle istediğimi alayım edeyim falan yok diyordu. Babam da öyle birinin çalıştığında gözü olan bi adam değil. Ben bi şey beklemiyorum der. Ama keşke dayım o parayı bana atsaydı hesabım bile yoktu o zaman
Ben babama gidip de baba bana para ver diyemiyorum. Bana sorar paran var mı diye ben hep var derim olmadığını bilir ve verir her hafta. Geçen hafta var var dedim vermedi mesela. Sanaldan biri yazmıştı bana burs için birini arıyorum diye geçen yine konuştuk sana versem dedi ben de açıkladım ama durumun böyle olduğunu bilmiyor. Ailemin durumu iyi dedim zaten kredi alıcam vs peki dedi yardım etmek isterdim ama ısrar etmeyi sevmiyorum. Ben kimseden bi şey istemek istemiyorum babam bile dahil bak buna. Ama istemeden olmuyor babamdan istesem illa yine laf olur bu biliyorum. Şimdi aklımda o var o kişiden alsam borç olarak ne olur. Şu hallere de düştüm ya bir şey demiyorum. Ama evde yemek yiyemiyorum bari onu halledeyim..
O zaman mesaj at dayına hesap açıp. Dayıcım naber nasılsın bilmem ne de konuya gir. Bana artık parayı atarsan iyi olur de. Üstelik şu an sen gurur yapacak durumda değilsin maalesef. O yüzden babana da söyle. Bu kadar mı anlayışsızlar ya ped fiyatları bile 45 tl. söyle başına bir şey gelse diye insan fazla verir. 50 lirayla ne yapacaksın bir koli yumurta alınmıyor. İsteyeceksin sıkıntı yok. Baban hem o senin. değer mi bu kadar sıkıntı çekmeye? Hasta olursun bak. Annene de ki eğer benle daha fazla uğraşırsan bütün yaptıklarını akrabalara anlatırım dedikodunu çıkarırım. Böyle tipler genelde milletin ne düşündüğüyle kafayı yer.
Ya işte dayıma böyle yazarsam babamın arkasından iş çeviriyor olurum dayım diyelim ki bana atmaya başladı durup bi düşünürler annemler neden böyle yapıyor şimdi diye. O zaman bugün babama söyleyeyim arkadaşıma borcum var diye ordan anlar belki kıza bari onu vereyim yarın. Anneme öyle desem çıldırır yine her zamanki gibi babama şikayet eder anne tarafından çekinmez de baba tarafı halaların falan dedikodu çıkarmasını kaldıramaz
Staja gidiyorum haftada bir gün 25 tl yemek mecbur yiyorum orada arkadaşlarla beraber gittiğimiz için. Kalan 25 tl ile de fotokopi çıkartıyorum
Anladım. Babana söyle baban daha ılımlı gibi. Utanma sakın benim babam pedimi bile aldı. Baban o senin sen onun çocuğusun canısın kanısın. söyle utanıyorsan eğer anana babana utanıyorsun. Yabancı birinin bu durumunu bilmesinden daha iyidir.
İnşallah olur.
Bilmiyorum gerçekten. Rehberlik hocam vardı onunla da konuşup bir karara bağlarım ama başkasına muhtaç olmak kötü gerçekten
Tabi ki öyle Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin. Kardeşine de böylemdiler. Eğer değilse kardeşinle aran iyiyse ondan rica et. Senin yerine borç alsın.
babandan böylelikle çok rahatsız olmazsın.
Kardeşim daha beter annem=kardeşim geçen gün a4 kağıdı alıyorum dolaptan ortak eşya sonuçta. Onun dolabındaydı annem diyor ki şu senin dolabını karıştırıyor bak falan kardeşim de benim rızam yok dedi annem şey diyo e niye duruyorsun o zaman saçını başını yolmuyorsun dnwldnks kağıt aldığımı da gördü yanı herkese ayrı a4 topu mu alınacak. Erkek kardeşim var onun parası var baya kenarda duruyor 11 yaşında bu arada babamın yanında durarak bahşiş falan biriktirmiş. Ondan istesem olur ama ağzı sıkı değil babama ya da anneme her an söyleyebilir. Babamdan bugün isterim ben arkadaşıma borcum var diye
Anladım. İnsan bazen çok zor zamanlar geçiriyor ama sonrası düzlük. Okul bitirene kadar dişin sık sonrası Allah kerimdir. Dertleşmek istersen yaz. Hatta takip et özelden yaz.
Evet sabretmek lazım o zamana kadar. Çok teşekkür ederim dinlediğin için tamam takip ediyorum şimdi
Haftada 50 ne ya
Ya işin kötü yanı zoruma giden şey dayım burs veriyor 1000 tl en azından haftalık bi 100 geçmesi lazım elime ama onu biriktiriyorlar sanırım. Özel ünideyim annem yıllık ücrete dahil ederiz onu diyodu babama.
Babam paran var mi diye sorar ben var derim hep. İstemem zaten kolay kolay. Her hafta var desem de verir öyle işte ama haftanın bir günü yemek yesem biter o. Ben fotokopi çıkartmak için ayırıyorum o parayı
Sosyal hayat 0 o zaman
Yok ya ne sosyal hayatı param olsa bile izin yok. İzin verilse para vermeyecek durumda değiller ama yemek için bile verilmiyor gibi şu an. Geçen sene daha iyiydi en azından ya bilmiyorum
Uni de misin
Evet
Aile evinde misin
Başkası anlatsa inanmazdım ama beter hayatlar var beterin beteri varmış cidden geçen gün arkadaşlar ısrar etti okul çıkışı bi şeyler yiyelim diye yok falan dedim ama ikna edemedim en son dedim ki cüzdanı unutmuşum ama gelemem falan (ve bunu içlerinden birine daha demiştim başka bir zaman. O vermişti yemek paramı ben de ona sonra verdim ama o kadar kötü bir durum ki bi de ben hiç sevmem borç almayı birinden para almayı falan rahatsız olurum öyle) neyse gittik kız ödedi. Haftaya vermem gerek bakalım ne zaman bana para verilirse vericem artık
Evet aile evi. Öyle olmasa zaten düzenli belli bir miktarda para gelirdi dışarda olsam
Yatay geçiş falan yap çekilmez bak böyle
Kredi alıcam habersiz. Geçen burs konusunu konuşuyorum babamla konuştuk falan. Sonra sen burs alıp ne yapacaksın ki diyor. Şaka gibi resmen sanki yeterli param var
O evden uzaklasss
Az kaldı. Şu an gidersem daha beter olurum geçinemem. Okuyorum ve bunun yanında çalışacak vaktim yok. Yazın çalışacaktım. İzin verilmedi. Sanki hanımefendinin her istediği olmuyor dendi dkeldnlendkd
Şimdi kredi alıcam öğrenirlerse çok fena olur ama başka çarem yok. Hiç alasım yok faizli ödicem ama başka çözüm yolum yok. Çalışmaya hayır ona hayır buna hayır. Evde yemek verilmiyor. Yemek yapıcam Ocak kirleniyor falan filan
Allah yardımcın olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim dertleşmek istersen konuşabiliriz
Sağ ol