Okuyorum / okuyan tanıyorum İş imkanı var
Okuyorum / okuyan tanıyorum iş imkanı yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her yıl yüzlerce mezun veriyor
Devlet alımı yok denecek kadar az hatta bazı yıllar yok
Özelde varsa ana/baba parasıyla klinik açarsın 3 4 yıl zarar edersin kira faturaları karşılayamazsın
Eğer işinde iyiysen 3 4 yıl sonra elin para görür ancak bu bulunduğun şehre bağlı 10 sene sonra da elin para görebilir
Birinin yanında çalışırım dersen deme onu gidip tekstilde çalış daha az gurur kırıcı
Özel hastanelerde çalışmak bir miktar torpille dönse de iyi bir cv ile alınma ihtimali var
Mezunum
İşsiz kalmak istemiyorsan ya çok iyi bir üniversitede hayatının tamamini konferanslar dil kursları seminerler eğitimlerle geçireceksin
Ya da sınıf öğretmenliği/okul öncesi oku işin garanti olsun bitirince tekrar okursun içinde kalmaz
Hukukta iş imkanı olmadığını kim söyledi hukuk bölümünü bitiren çok arkadaşım var kendini kanitladiktan sonra iş imkanları senin ayağına geliyor
Bu birazcık klişe bir soru aslında. her şey kendini geliştirebilmekte. Okulunu bitirirsen , yüksek lisans yaparsan. Bir şeylerin çabasını gösterirsen zaten ekmeğini yersin.
Cevap
5Cevap
Çünkü türkiyede yaşıyan insanların %90 nının psikolojisi bozuk 😊
Bok gibi bölüm. popolar çok kalkmış oluyor eziklerin gülüyorum bazen. en iyi ihtimal kpss en kotu ihtimal psikoteknik merkezlerinde çalışabilirler ahsjsjxjdjd
Çoğu insan aynıdır
Benim psikolojim bile boxuk iyidir
Hiçbiri
OS imkanı tabi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?