Kafam çok karışık 23 yaşındayım okul mu evlilik mi?

önlisans bölümü mezunuyum açıköğretim okuyorum şu an ama hayalim mühendis olmak ailem askere git Bi an önce diyor fazla müdahale etmiyorlar ama askere gitmemden yanalar bense dikey geçişe hazırlanıp mühendis olmak ayrıyetten Bi sağlık bölümü okumak istiyorum sizlere sorum ciddi anlamda tavsiye istiyorum okumalimiyim (eğer okursam 26 27 yaşında anca mezun olup iş bulup evlenebilirim) yoksa askere gidip gelip geç olmadan Bi iş bulup hayata mı atılmalıyım evlendikten sonra oturacağım evi ailem alacak arabam var ben sadece düğün masraflarımı biriktirsem yeter ama kararsızım eğer okursam çok mu geç kalırım hayata
Kafam çok karışık 23 yaşındayım okul mu evlilik mi?
Cevapla