Güzel sanatlar lisesi mezunuyum ama baya oldu mezun olalı. Resim öğretmenliği istiyorum ama resim kursları çok sıkıcı oluyor. Birde maddi durum kısıtlı.
Bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi evde kendim çizip çalışsam? Nasıl çalışabilirim?
Güzel sanatlar lisesi mezunuyum ama baya oldu mezun olalı. Resim öğretmenliği istiyorum ama resim kursları çok sıkıcı oluyor. Birde maddi durum kısıtlı.
Bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi evde kendim çizip çalışsam? Nasıl çalışabilirim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tabiki evde yapabilirsin ama bunu kime onaylatacaksin yani tam manasıyla olup olmadigini nasıl anlayacaksın mutlaka dışarıdan bir göz olması gerek
Evet sorun bu. :(
Ama şu olabilir kendinize bir insagram sayfası kurup cizimlerinizi orada servis edebilirsiniz böylelikle herkes olumlu ya da olumsuz eleştiri yapar ama buda biraz zaman alabilir
Baya zaman alır olmaz. Neyse kursa gitmek farz oldu :((
Neden zaman sorununmu var?
7 ay filan kaldı da ondan dedim..
7 ay senin için yeterli olacakmi?