Etkisiz eleman gibi hissettiğiniz işten ayrılır mısınız?

Arkadaşlar beni yetiştirmek üzere ise aldılar ama işi ogretmiyorlar ise gidiyorum tüm gun boş boş oturuyorum kendimi etkisiz eleman gibi hissediyorum sizce ayrılmalı miyim isten

Etkisiz eleman gibi hissettiğiniz işten ayrılır mısınız?
Cevapla