Dershaneye yazılacaktım, 40 bin liraymış. Çok fazla değil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
bana da çok pahalı geldi
Güncellemeler
+1 yıl
sınıflar 8 kişilikmiş ama bana pahalı geldiği için yazılmadım
Dershaneye yazılacaktım, 40 bin liraymış. Çok fazla değil mi?
Cevapla