Üniversiteye bu kadar geç başlamanın olumsuz tarafları neler olabilir?

22 yaşındayım sınava hazırlanıyorum, ilk üniversitem olucak. Lisede çok hırslı çalışkan biriydim ama son senemde babam seni başka şehire göndermem diye tutturdu ben de o zamanlar çok korkak sindirilebilen biriydim mezuna kaldım, sonra yapamadım hayatımı sonlandırmaya karar verdim, yine kazanamamış oldum, ve maalesef yaşıyorum da. Kısa süreli işlerde falan da çalıştım ama onun dışında ot gibi geçti bu zamana kadar, bir yandan da kendi başıma kalabildiğim için de mutluyum ama her şeye çok geç kaldım meslek edinmeye vs. sosyal anksiyetem var üniversitede ne yapıcam bilmiyorum
Üniversiteye bu kadar geç başlamanın olumsuz tarafları neler olabilir?
Cevapla