Matematiğim çok iyi ama Türkçe'de sıkıntı var, ne yapmalıyım?

Şimdi benim matematiğim çok iyi 30net falan yapıyorum tyt matematik seviyorum da ama tam tersi saçma gelicek Türkçeden nefret ediyorum ve baya yanlışım çıkıyor denemede eşit ağırlığım istediğim bölüm eada dil bilgisini sevmiyorum yanlış anlamayın paragrafta öyle çok sorun yok bir gece de bütün Türkçe testlerini konu anlatımı izleyip tarasam artış olur mu deneme de dürüst olun bu durum canımı sıkıyor
Matematiğim çok iyi ama Türkçe'de sıkıntı var, ne yapmalıyım?
Cevapla