23-24 yaşında üniversiteye girmek sorun mu?

Arkadaslar ben bölüm degistiricrm neyse geciyom buraları ama 18-19 yasındaki insanlarla aramda bi 5 yas fark olcak yani anlasabilir miyim arkadasim olur mu sizce ya dislanmak istemem bi arkadas ortamım olsun isterim onun dısında bi sıkıntım yok konuskanın ve muhabbetim iyidir

23-24 yaşında üniversiteye girmek sorun mu?
Cevapla