Geçen bir video izledim alman lise öğrencisi bir kız kütüphanesini tanıtıyordu tam 2500 kitap okumuş?

sanırım boşuna bmw mercedes otomotiv devi olun muyor? nediyorsunuz

ülke olarak okuma oranımız çok mu düşük?

Geçen bir video izledim alman lise öğrencisi bir kız kütüphanesini tanıtıyordu tam 2500 kitap okumuş?
Cevapla