sanırım boşuna bmw mercedes otomotiv devi olun muyor? nediyorsunuz
ülke olarak okuma oranımız çok mu düşük?
sanırım boşuna bmw mercedes otomotiv devi olun muyor? nediyorsunuz
ülke olarak okuma oranımız çok mu düşük?
Bizim ülkede gazeteler 200 bin civarı satılınca bayram ediyolar. Mesela Çin'de günlük 1.5 milyon gazete satılıyor. Bence bu bile ne kadar az okuduğumuzun göstergesi. Öyle bi hale geldi ki bu konu, bi kitapta okduduğun bi konuya denk gelip karşındakine aa bak ben bi kitapta okumuştum şöyle şöyle diyodu diyince bakışlar tavırlar değişiyo sana. Sanki kitap okumakla hava atıyomuşsun gibi davranıyolar. Ulan kitap okumakla hava mı atılır diyesin geliyo, bunu da anlamayacakları için diyemiyosun..
Cevap
3Cevap
Bence okumuştur
Evet oradaki kitap okuma oranları çok yüksek tabiki de. Bir de eğitim öğretim sistemleri bizimkine göre çok çok daha iyi olduğu için normal
Öyle tabii. Elon Musk da çocukken bir kutuphanenin bütün kitaplarını okumuş. Yanlış hatırlıyor olabilirim bütün kitapları okumuş mu rmin değilim ama en büyük ansiklopediyi okumuş anabritannica belki bilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?