Psikoloji iyidir. Üstüne klinik psikoloji yüksek lisansı yaparsan klinik açar saatlik para kazanırsın. Ne idüğü belirsiz, vasıfsız insanların elinde tuttuğu yaşam koçluğu, ilişki koçluğu gibi konulara diplomanla dalarsın. Pedagojik formasyon alırsan PDR branş öğretmeni olursun.