Poligonda 5 atışta sıfır yaptım? Deliricem? Normal mi hedefe nişan almıştım?

Yani kızlar bile 5/3 yaptı ya rezil oldum kimseye bi sey de diyemedim

Poligonda 5 atışta sıfır yaptım? Deliricem? Normal mi hedefe nişan almıştım?
Cevapla