Hiç bir yetki olmadan uzun yıllar nasıl aynı iş yerinde çalışıyorsunuz?

Bir metafor ile anlatayım.

Diyelim ki şöförsunuz.

Ama

Gaza basma yetkiniz yok

Frene basma yetkiniz de yok.

Direksiyonu sağa sola çevirme yetkiniz de yok.

Araba gidiyor ve viraja geldik müdahale etmek gerek. Yanımdaki yetkili telefon görüşmesinde, meşgul ve bana cevap veremiyor. Talimat beklediğim için hiç bir şey yapmıyorum ve araba kaza yapıyor.

Artık Pert bir arabamız var. "Virajı görmüyor musun? diye bana soruyorlar. Gördüm ama yetkim yoktu, yetkili de toplantıdaydı, dönmedi dedim.

İşten çıkarıldım. 20 yi aşkın seferdir iş değiştirdim aynı şey oluyor.

Aynı şirkette yıllarca çalışanlar nasıl çalışıyor?

Hiç bir yetki olmadan uzun yıllar nasıl aynı iş yerinde çalışıyorsunuz?
Cevapla