12 saat çalışıyorum ve 150 TL veriyorlar. Çok az değil mi?

Öğrenciyim dersin olmadığı günler gidiyorum ama o yorgunluğa zahmete zaman kaybına değmiyor 150 tl
12 saat çalışıyorum ve 150 TL veriyorlar. Çok az değil mi?
Cevapla