Okuyup sonra yıllarca işsiz kalacağımız bölümler hangileridir sözelden?
4 yıllık.
Okuyup sonra yıllarca işsiz kalacağımız bölümler hangileridir sözelden?
4 yıllık.
Ben TM çıkışlıyım edebiyat öğretmeni oldum. Bu olaya işsizlik garantili sözel bölüm diye bakma. TM'ci de olsan işsiz kalırsın. O yüzden ben sana önü açık bölümlerden bahsedeyim direkt. Çünkü onlar daha kısa sürer.
Aklıma gelenler bunlar. Bence artık insanlar kendilerini Türkiyeyle sınırlamamalılar. Benden geçti artık 28 yaşından beri birçok şeyi başarmak zor. Ama çocuğum olacağı zaman öyle 2-3 tane asla yapmam 1 tane yaparım onu da yurtdışında çalışacakmış yaşayacakmış gibi eğitim aldırırım.
Hukuğun önü kapandı mezunu fazla avukatlar artık asgari ücrete çalışıyor. Sözelde özel eğitim öğretmenliği 59-60 kpss ile atanıyor. Kendi özel rehabilitasyon merkezini de acabiliyorsun
Halâ nasıl hukuk diyorsunuz anlamıyorum
@yksgeliyorr2023 bu memlekette adalet bombok olduğu sürece hukukun önü hep açık olur. Onlar işe başladığında tecrübesizken öyle asgari ücret alıyorlar. 5-10 sene sonra deli para kazanıyorlar. Her şey tecrübe kazanıncaya kadar kendi portföyünü oluşturuncaya kadar.
Kardeşim annem avukat ve 43 yaşında kadın yıllarca hakimlik sınavına çalıştı geçmesine rağmen elediler torpille oluyor bu işler. Ayrıca bı iş binasında 10 avukat diğerlerinden sıra gelmiyor ki. Onca sene okuyorsun büronun kapısı ayda yılda bir çalıyor. Ve biz küçük bir şehirde oturuyoruz annem tanınıyor ona rağmen. Çünkü annem gibi avukattan çok var
Başka ülkelerde halâ popüler bir bölüm ama türkiyede değer kaybetti maalesef
@yksgeliyorr2023 Büyük şehirde olsaydı benim dediğim gibi olurdu. Bir İzmir, İstanbul, Ankara 'da olsun bakalım o zaman nasıl maaşı yükseliyor.
Dershanedeki hocalarımız da önermiyor, işin içinde olan ailem de önermiyor. Eskiden 8 tane hukuk fakültesi varmış ülkede kazanmak zormuş. Ama şimdi 300 puan alan parasını basıp gidiyor. Değer kaybetti @NickSevmeyenlerden
Büyük şehirde daha çok avukat var@Nickawvmeyenlerden
Büyük şehirde daha çok avukat var@Nicksevmeyenlerden
Maaşla alakası yok her yer avukat kaynadığı için annem zar zor müvekkil buluyor az kişi geliyor yani@Nicksevmeyenlerden
@yksgeliyorr2023 Memlekette değer kaybetmeyen bölüm mü kaldı? Tıp bile değer kaybetti Onlar tabi dayak yemekten terörist ilan edilmekten değer kaybetti ama kapış kapış Avrupa götürüyor adamları. Hukuk hala işlevsel ama İZMİR İSTANBUL Ankara buralarda.
İstanbul barosuna kayıtlı avukat sayısı newyorktaki avukat sayısını geçmiş durumda, kişi başına 3 avukat sayısı düşüyor düşünebiliyor musun@Nicksevmeyenlerden
Tıp okuyunca işsiz kalma olasılığı sıfır hemen atanıyorsun acil doktoru olarak. Yurt dışı da seni hemen kapıyor@Nicksevmeyenlerden
Tıp şu an maaşlarının karşılığını alamadığı için düşüşte. Yoksa işsiz kalmiyorsun@Nicksevmeyenlerden
En iyisi ilerde yurt dışına gitmek ve dil öğrenmek bence@Nicksevmeyenlerden
Bu arada edebiyat hocasıysan profilimdeki dersle ilgili soruya bakabilir misiniz hocam☺️@Nicksevmeyenlerden
@yksgeliyorr2023 Bakarım şekerim sorularına, keşke tek tek yorum yapacağına tek bir yorumda tüm cümlelerini söyleseydin. Avukatlık konusunda haklısın. İstanbul barosu dünyanın en kalabalık barolarındanmış. Haberlerde söylüyordu akşam. Diğer ikisi herhalde Çin ve Hindistandır. :) Tıp konusuna gelirsek evet işsiz kalmıyorlar ama hem aşırı hasta bakıyorlar (TC vatandaşları+10 MİLYON SIĞINMACI VE ONLARIN ENİKLERİ) bir de dayak yiyorlar adamlar haklılar.
@yksgeliyorr2023 ee hani kız edebiyat sorusu? Hesabı silmişin ya.
Cevap
0Cevap
Sözelde özel eğitim öğretmenliği 59-60 kpss ile atanıyor çünkü sözelde ilk 10 bin olduğu için mezun sayısı az, Kendi özel rehabilitasyon merkezini de acabiliyorsun
Okul öncesi öğretmenliği de 75 ile atanıyor kendi kreşini de açabilirsin
Gastronominin de önü açık
Ama bunların dışındakilerin kapali
Okul öncesi öğretmenliğine sadece seçim piyangosu vurdu diye 75'le atanıyor. Bundan 4-5 yıl sonra da bunu vadedemezsin.
Okul öncesi şu an için iyi 2 seneye dolar ihtiyaç sayısı evet haklısın, ama belki kendi kreşini açar@Nicksevmeyenlerden
Bu arada edebiyat hocasıysan profilimdeki dersle ilgili soruya bakabilir misiniz hocam☺️
Kız hesabı kapatmışsın nasıl bakayım?
Iktisat, sosyoloji, felsefe, isletme vs
Hemen hemen tüm bölümler
Sözelde özel eğitim öğretmenliği 59-60 kpss ile atanıyor. Kendi özel rehabilitasyon merkezini de acabiliyorsun
Tamam da herkes özel eğitim öğretmeni olacak diye bir şey yok ayrıca kendi merkezini açman için sağlam sermaye gerekiyor, bu kadar parası olan zaten iş kurar atanmakla sınavla uğraşmaz
Ben sana herkes özel eğitim öğretmeni olsun demedim. Sen tüm bölümlerin önü kapalı dedin bende önü açık bölüm örneği verdim
Her bölümde özel açamazsın mesela sınıf öğretmeni özel açabilir mi kardeşim, anca matematikçi açar örneğin. Durumu varsa babasının falan özel açabilecek bölümler daha avantajlı en azından atanılmayınca insan özelini açarak kendini kurtarır
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?