Lise Pansiyonunda Etüt Saatlerinde (19.00-21.30) telefon toplanması?

Arkadaşlar merhaba ben okulumun pansiyonunda kalıyorum ve belirttiğim etüt saatlerinde telefonlarımızı topluyorlar. Böyle bir şey yasal mı? Değilse nereye şikayet edebiliriz?

Lise Pansiyonunda Etüt Saatlerinde (19.00-21.30) telefon toplanması?
Cevapla