Üniversitede sınıf temsilcisi olmanın herhangi bir faydasını gören var mı?

Israrla bana teklif ediyorlar kabul etmek istemiyorum bana oldukça gereksiz bir iş gibi geliyor sizin düşünceniz nedir?

Üniversitede sınıf temsilcisi olmanın herhangi bir faydasını gören var mı?
Cevapla