KPSS çalıştım, emeklerim çöp oldu. Ne yapacağım?

Arkadaşlar ben kpss hazırlandım bir sene boyunca. Çok iyi hazırlandım. Her şeyi biliyodum. Ki hala aklımdalar. Ösym dengesizi soru tarzını değiştirip yoruma dayalı sorular sormuşlar hep. Neler çalıştım hiçbiri gelmedi. Sürede yetmedi yorum olduğundan. Düşünmekten. Kötü alıcam kesinlikle atanamicam yani. Sağlıkçıyım. O kadar çalıştım emeklerim böyle çöp olmamalıydı. Anladım ki emek verip çalışınca hiçbir şey kazanılmıyormuş. Asıl sorunuma geleyim; şimdi özellerde çalışamam torpilim yok almazlar. Almıyolar da. Geriye kaldı depo fabrika işleri. İçimden de hiç gelmiyor çalışmak o tarz yerlerde. Napıcam? Kafam çokkkk karışık? Halbuki ne hayaller kurdum atanıp gidicem diye ya
KPSS çalıştım, emeklerim çöp oldu. Ne yapacağım?
Cevapla