Ben hayat bilgisi, resim, teknoloji tasarımı hic sevmezdim.
Lisede de tarih ve edebiyat
Ben hayat bilgisi, resim, teknoloji tasarımı hic sevmezdim.
Lisede de tarih ve edebiyat
İlk okulda Fen bilimleri ve bilişim teknolojilerini çok seviyordum. Eve mikroskop teleskop seti almıştık okulda böbrek kesip incelemeler vs yapıyorduk. Bilişim teknolojilerinde ise web tasarım dersleri çok hoşuma gidiyordu.
Cevap
8Cevap
Matematik genelde
Beden eğitimini hep sevdim. İlkokulda fen ve matematik lisede yok
Flüt calmayi hic sevmezsim muzik dersini seviyodum ama
ilkokulda her dersi seviyordum, ortaokulda fenden nefret ettim. Lisede en sevmediğim ders kimya.
teknoloji tasarim faciaydi gercekten, lisede de fizik
fizik dersini sevmezdim.
Fizik kimye matematik hic sevemedim hala da õyle
Hayat bilgisi , tarih , edebiyat
Onlar en sevdiklerimdi cünkü sanatta iyiyim
Sözel
hiçbir dersi sevmezdim
Fen dersleri
Beden eğitimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?