Tarih bölümü tezli yüksek lisans yapıyorum bırakmayı düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?

Hocalar çok makale ve okuma veriyor kyk yurdunda kalıyorum rahat rahat çalışamıyorum yurt okula uzak her Gün sabah yarim saat 40 dakika otobüs bekliyorum 30 dakika yurda yürüyorum yüksek bitince akademik kariyer garantisi de yok ne yapmam lazım

Güncellemeler
+1 yıl
Geçme notu 70
Tarih bölümü tezli yüksek lisans yapıyorum bırakmayı düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla