1.5 senelik memurum, 30 yaşındayım. Bir dikili ağacım yok ve kardeşim arada şakasını yapıyor. Neler söylersiniz? İnsan ya yapmadığından ya da yapmadığından başaramaz. İmtihan çok zor. Eş, çocuk, mal mülk olmalı...
1.5 senelik memurum, 30 yaşındayım. Bir dikili ağacım yok ve kardeşim arada şakasını yapıyor. Neler söylersiniz?
Değilim, birikimlerim bi halta yaramıyor. Altın alıyorum altın düşüyor, enflasyon oluyor. Dolar alıyorum 1 sene dolar kımıldamıyor ben satınca artıyor. Bitcoin alıyorum bitcoin çöküyor. Bir acayip durum.
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > 1.5 senelik memurum, 30 yaşındayım. Bir dikili ağacım yok ve kardeşim arada şakasını yapıyor. Neler söylersiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Iyyy yazık sana memurlar kadar aptal bir güruh yok tr de
Terbiyesizlik yapma ne alakası var şimdi. 10 senelik memurum mu dedim sana
Ben 14 yıllık memurum benim de bir dikili taşım yok
Birikim yapmadınız mı, evli değil misiniz
Değilim, birikimlerim bi halta yaramıyor. Altın alıyorum altın düşüyor, enflasyon oluyor. Dolar alıyorum 1 sene dolar kımıldamıyor ben satınca artıyor. Bitcoin alıyorum bitcoin çöküyor. Bir acayip durum.
Anladım. Bölüm neydi, yaş kaç sizin
Kadınlara yaş sorulmaz 🤣
KizlarSoruyor söylüyor bana
30-35
Tamam işte doğru demiş
Aman boş ver