1.5 senelik memurum, 30 yaşındayım. Bir dikili ağacım yok ve kardeşim arada şakasını yapıyor. Neler söylersiniz?

1.5 senelik memurum, 30 yaşındayım. Bir dikili ağacım yok ve kardeşim arada şakasını yapıyor. Neler söylersiniz? İnsan ya yapmadığından ya da yapmadığından başaramaz. İmtihan çok zor. Eş, çocuk, mal mülk olmalı...
1.5 senelik memurum, 30 yaşındayım. Bir dikili ağacım yok ve kardeşim arada şakasını yapıyor. Neler söylersiniz?
1.5 senelik memurum, 30 yaşındayım. Bir dikili ağacım yok ve kardeşim arada şakasını yapıyor. Neler söylersiniz?
Cevapla