Doktor olma şansınız olsa, Doktor olmak ister miydiniz?

Şimdi Doktorluk en saygın mesleklerin başında geliyor, en başı belki herkesin saygı duyduğu, imrendigi meslek ama neden herkes Doktor olmak istemişte olmaması gibi davranıyor bunu anlamıyorum ben kan göremeye daynamam mesela bu yüzden olma şansım olsa da olmam bir kere kardeşimin gözlerine kan oturmuştu gördüm bayıldım direk 😞

Doktor olma şansınız olsa, Doktor olmak ister miydiniz?
Cevapla