Bana yol gösterir mısınız okul ortamı ile ilgili?

Benim okulda ki ortamımda herzaman çok kafa insanlar vardı lisenin ilk yılı o zamanlar maske vardı iki yıl önce yani ve ben saçımı boyayıp makyaj yapıp çok güzel olup öyle arkadaş yapmaya çalışıyodum sonra sınıf da bi kızla dalga geçildi wp grubunda ben de bunun hoş olmadığını söyleyince kavga çıktı tartıstik sonra lise ikiye geçtiğimde saç modelim ve rengim değişti makyaj da yakismiyodu artık tipim çok degisti ergenlikteyim biraz saçma düşünüyorum biliyorum sonra maske mi acamam falan diyip kendi kafa dengim lerle bile takilmadim hep böyle sınıfta hiç konusmayan sesiz caliskanlarla takildim 11 oldum onlarla da konuşmadım kafa dengim değil çünkü bi tanesiyle tek konuştum o da idare ediyor şuanda da tipimden dolayı kafa dengim olan o arka sırada kikir kıpır konusan insanlarla konuşmuyorum cafelerde gezip kakara yapmayı seven tipim ama sırf dış görünüşum için iki yıldır açıkçası sınıf ta varlığı bile beli olmayanlarla takılıyorum arka sıraya bakıyorum tam benlik kişiler ama tipimden dolayı bunu yapamiyorum ne yapmalıyım?
Bana yol gösterir mısınız okul ortamı ile ilgili?
Cevapla