Çoğu insan mesleklerini maaş üzerine yani parası yönünden iyi olan meslekleri seçtiği için aklıma geldi
Acaba her meslek dalının maaşı aynı olsaydı siz hangi işi yapardınız?

Çoğu insan mesleklerini maaş üzerine yani parası yönünden iyi olan meslekleri seçtiği için aklıma geldi
Acaba her meslek dalının maaşı aynı olsaydı siz hangi işi yapardınız?

Ne güzel olurdu ya 😅 yine kendi mesleğimi isterdim laboratuvar da, patoloji laboratuvarında çalışmak eğlenceli geliyor bana 😄
Seviyorsan devam 😀
Evet 😄
😀😀Umarım hep mutluluklar içinde çalışırsın 😀
Teşekkür ederim ama şu an çalışmıyorum maalesef atanmam gerekiyor 😂 ama çalışırsam gerçekten mutlulukla çalışırım
Umarım en kısa zamanda en çok istediğiniz yere atanırsınız diyeyim :)
Çok teşekkür ederim 😊
Çok rica ediyorum 😀😀
😄😊
😀😀
Teşekkür ederim, soru beğeni için 😀
Rica ederim 😄
Son yazma ya da herhangi etkileşimi ben yaparsam sevinirim :) diğer türlüsü görüldü bırakıp saygısızlık yapmış gibi oluyor 😀
İyi günler diliyorum
İnanın buna cevap vermenize gerek yok 😀😀😀
Benim de öyle bir takıntım var o yüzden uzadı böyle, ne olacak şimdi 😂 bende iyi günler dilerim 😂
Teşekkür ederim, iyi günler dilediğiniz için 😀😀😀
Yandık 🤦♂️ desene
Ben teşekkür ederim 😂 bu sondu daha yazmayacağım bitecek bu yorumlaşma 😂
Tamamdır anlaştık 😀😀
Örgü örerek para kazanırdım. Meslek değil ama beni mutlu edecek olan bu
İnsan sevdiği şeyi yapmalı 😀
Kesinlikle öyle 😅
😀😀
Eig için teşekkür ederim 🌸
Rica ederim, seçtiğim en mantıklı karardı 😀😀
Teşekkür ederim, sevindim 😅
Tekrardan rica ederim 😀
Cevap
18Cevap
Oyunculuk
Çöpçü dayı olurdum ya eline fırça küreği al sokakta fış fış gez tam benim işim hahahah
Harbiden şu an mantıklı geldi 😀😀
Aynen valla 😀😀
Çok güzel soruu, öğretmen olurdum çocukları ve öğretmeyi seviyorum🙂
Teşekkür ederim :)
Küba'da bu dediğin şey mümkün yaşasın komanizm✌️✌️✌️
O günler eskide kaldı 😀 eskiden meslekler arasında max 20 dolar fark vardı Küba'da :)
😀Keşke gerçek olsa... Bu ülkede diyeceğim de bu sefer de bizim Türk milleti zor işi seçmez 😀
Peki :)
En basit hangisiyse o benim meslegim iyi maaşim da iyi ama iş zor ama olsun gerci yapamiyorum orasi da var her zaman kendi isimi secerim ama yapamadiktan sonra olmuyor
Tercih edeceğim meslek değişmezdi gene bi fizik profesörü olmak isterdim
Şöyle yatarak yapılan bir iş varsa ben ondan alayım😂
Psikolojiye ilgi duyuyorum, psikolog olmak isterdim.
Kırtasiyeci olabilir ama kağıt toplama işi de olabilir ya da yemek yapmakla ilgili bir şeyler
Kütüphaneci olmak isterdim
Mükemmel tercih
Bütün gün kitap okurdum
Ve okuduğun kitapları başkalarına aktarmak anlatmak ve önermek ❤️ mükemmel olurdu gerçekten
Uyumakla ilgili meslek var mı
Sen istedikten sonra buluruz bir şeyler 😀😀
Tamamdır 😀
Anaokulu öğretmenliği yapmak isterdim
ev hanımı olurdum o da meslekmiş
Gurme olurdum 😍
Polis olurdum Asayiş Berk Kemal :D
Aşçı 🤣
Yakışır 😀😀
😀😀🤦♂️off offf
😀😀😀
Otururum 😄
😀😀Gayet güzel bir meslek
Pastane işletirdim
Soruyu yanlış anlamışım sorry.
Bahçıvan olurdum
Estağfurullah 😀😀
Kolay bi iş olurdu bence ama neyy?
Yine kendi işimi yapardım.
Tabiki öğretmen
Aynı şeyler
Benden olsa olsa dekan olur baskada bisey zor
aynı işim
emeklilik
Yazilim
Her zaman hukuk
Garafik tasarım işi yapardım
Öğretmenlik
Cumhurbaşkanlığı 😎
Yazarlık yapardım.
Çiçekçi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?