Yapam var mı?
•••
İşimden memnun değilim başka bir şey yapmak istiyorum. Çok mu yaşlıyım, bilemedim😩
•••
İşimden memnun değilim başka bir şey yapmak istiyorum. Çok mu yaşlıyım, bilemedim😩
Tabiki de değilsin her yaşta istediğini yapar insan ve günümüzde 30 yaşında ki bir kadın 30 bile durmuyor yani yaş pek etki etmiyor o gücü görüyorsan kendinde neden olmasın
Teşekkür ederim canım 💕💕
Cevap
12Cevap
Hayır çok geç değil
Hayır asla değilsin ben 34 yaşımda farklı bir alana geçt 35 ya da 36 da da farklı bir alana gecebilirim 🤠 bunun yaşı yok
Teşekkür ederiiim
Rica ederim umarım gönlüne göre bir iş kolu bulursun
Amin inşallah 🥰
Anında değiştir imkanın varsa. Meslek seçimi hayattaki en kritik kararlardan birisi. Romantikte davranma ama tutkuyla yapabileceğin bir meslek seç
Kesinlikle daha 40 yıl çalışcaz..
Çalışmak insanın çok büyük zaman alıyor. Kişilik özelliklerine uygun bir iş seç. Kendi dokunuşlarını kondurabileceğin bir iş olsun. şu an ne iş yapıyorsun
Hayır asla, mühendislik bitirip tıbba geçenleri biliyorum ben. Hemde senden daha büyüklerdi.
Teşekkür ederim 😩
Rica ederim, ama üzgünsünüz sanki
Asla cesaret edemiyorum..
Neden, kendin için yapacağın bir yatırım bu, niye cesaret edemeyesin ki? Eğer bu yola baş koyacaksan kimseyi umursamamalısın
Haklısın. Bırakmaktan korkuyorum sadece.. teşekkür ederim canım ❤️
Rica ederim ne demek ❤, korkmamalısın, bu senin kendine verdiğin değeri gösterir, belki başta zorlanırsın ama bu her bölümün başlangıcında olur, önemli olan kendin odaklı yaşaman, umarım istediğin mesleği kazanır ve bitirirsin 🙏😊. Başarılar 💫
🫶🏻🫶🏻💕
Çok yaşlı değilsin. Bazı kişilerin mesleklerde ustalaşması için senelere ihtiyacı yoktur 😉
Anlamadm😂
Ben de yapmak isterdim ama hayat bağlıyor işte
Şimdiden bir araştırma yapın ve gecikmeden başlayın.
Bilemiyorum ben geç kalmış hissediyorum mesela
Bende öyle.. sende mi memnun değilsin
Aynen iğrenç bir bölüm bitirdim çok pişmanım sınavla filan uğraşmak da istemiyorum hem günümüz ergenleri çok dalgacı ben de biraz alınganım yapamam o ortamda
Öf bende de aynı durum
Ama ömür boyu bu mesleği de yapmak istemiyorum.. taaa emekliliğe kafar
Kadar
O da doğru, gerçi ben hiç çalışmadım, vasıfsız işçi olarak hayata atılmayı düşünüyorum senin meslek ne ki
Bende durumlar değişik ya
Yaşlımı😃 saçmalama
Bilemedim😩
Ya kuaför müsün bu arada😂😂
Okey yazdım😂
Hayır hiç geç degil
Ayneeeen
Hhahahah bi an öyle anladım. Sende mi memnun değilsin
Artık bi adım atalım
Gençsin gençççç
Ver gazıı
Ne bileyim herkes 18 olcak sınıfta bi ben 24 kendimi yaşlı hissederim😂😂
hiçte geç değil.
ne iş öğrenmek istiyosun
Kıyamam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?