Biz kardeşimle flüt ve harita dışındakileri işaretledik ama öğretmeni yanlış olduğunu söyleyip flüt ve haritayı işaretlemiş bence bizim işaretlediğimiz doğru öğretmenin gözleri iyi görmüyormuş dedi zaten kardeşim ama kendimden şüpheye düştüm perşembe müzik dersi yok ki flüt olsun ve harita ne alaka çantaya konulmuyor ki? Bence her öğretmene ayda bir sağlık ve zeka testi yapılsın çocuklara yanlış şeyler öğretilmesin önemli konular bunlar diye düşünüyorum
Arkadaşlar kağıttaki sorunun cevabı flüt ve harita dışındakiler değil mi?
"O gün çantasında ders kitapları dışında olması gerekenler "demiş yani kitaplarına uygun araç gereçleri sormuş bence doğru anladım "o gün yer almayan ders kitapları dışında olması gerekenler dememiş ki
Evet sizin cevabınız doğru ben soruyu dikkatli okumamışım büyük ihtimalle öğretmen de sorudaki "dışındaki" kelimesinden dolayı flüt ve haritayı işaretledi
Bence şey diye okudu gözleri iyi görmediği için "çantasında olmaması gerekenler" tamam arada olur ama bi kere daha bizim doğru şıkkımızı yanlış diye düzeltmişti sürekli olunca çocuk yanlış öğrenir dediğim gibi ayda bir kontrelleri yapılsa keşke iyi öğretmenler olduğu kadar kötü öğretmenler de var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Öğretmenin cevabı doğru
Ay nasıl doğru ya bakıyım sen ne saçmalıcaksın
Tam tersini işaretlemen gerekiyordu. Soruyu yanlış anlamışsın kuzum
Flüt ve haritayı ben işaretlemedim öğretmeni işaretlemiş ben diğerlerini işaretlemiştim öğretmen doğrusu diye bunları işaretlemiş😀
Öğretmenin cevabı doğru, çünkü o günkü ders kitapları dışında olanları soruyor. Siz o günkü ders kitaplarını işaretlemişsiniz.
"O gün çantasında ders kitapları dışında olması gerekenler "demiş yani kitaplarına uygun araç gereçleri sormuş bence doğru anladım "o gün yer almayan ders kitapları dışında olması gerekenler dememiş ki
Evet sizin cevabınız doğru ben soruyu dikkatli okumamışım büyük ihtimalle öğretmen de sorudaki "dışındaki" kelimesinden dolayı flüt ve haritayı işaretledi
Bence şey diye okudu gözleri iyi görmediği için "çantasında olmaması gerekenler" tamam arada olur ama bi kere daha bizim doğru şıkkımızı yanlış diye düzeltmişti sürekli olunca çocuk yanlış öğrenir dediğim gibi ayda bir kontrelleri yapılsa keşke iyi öğretmenler olduğu kadar kötü öğretmenler de var