Kolejlerin sadece ticari kaygılarla hareket ettiklerini düşünüyor musunuz?

Bahçeşehir Koleji'nde okuyan 2. sınıf öğrencisine özel ders veriyorum. O kadar gereksiz gördüğüm şeyler var ki. İngilizce İspanyolca iki yabancı dilde eğitim alıyor. Bana kalırsa o yaştaki çocuğun temel dersler , adab-ı muaşeret, temizlik, Türkçe'yi doğru konuşma, kendini doğru ifade edebilme, sosyal ilişkileri vs öğrenmesi lazım. Kolej sürekli bir eğitimin kayıt linkini gönderiyor veliye ve kaydettirmeleri yönünde görüş bildiriyor. Hepsi lüzumsuz ve bu yaştaki çocuğun kaldırabileceği düzeyde değil. Velisiyle konuştum ve kayıt yaptırmamalarını söyledim. Neden çocuklara bu kadar çok yükleniyoruz?

Kolejlerin sadece ticari kaygılarla hareket ettiklerini düşünüyor musunuz?
Cevapla