
Ders notları var ama dersi asla anlamiyorum İngilizcem iyi olduğu halde normal mi bu bölümü okuyan arkadaşlar bana bir öneri sunabilir mi?😒aşırı moralim bozuldu ne yapacam ben mantığını çözemedim

Ders notları var ama dersi asla anlamiyorum İngilizcem iyi olduğu halde normal mi bu bölümü okuyan arkadaşlar bana bir öneri sunabilir mi?😒aşırı moralim bozuldu ne yapacam ben mantığını çözemedim
Pek aynı şey değil ama bende fr hazırlık okuyorum. Muhtemelen iki üç hafta daha anlamamaya devam edeceğim. Sonra düzeleceğini düşünüyorum. Alışkın olmadığın terimler varsa anlamam çok normal. Kelime eksiğin olabilir. Üzerine git derim.
Olabilir çok saol cabalayacagim ♥️
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?