Üniversite 2sınıfım kaldıgım 8 ders var çünkü hiç arkadasım yok zorla yüzsüz gibi aralarınada girmek istemiyorum?

Çok yanlız hıssedıyorum ders aralarında tek ezık gıbı olmamamk ıcın kantıne falan hıc gıdemıyorum haftanın 4 günğ ders var napmalıyım

Üniversite 2sınıfım kaldıgım 8 ders var çünkü hiç arkadasım yok zorla yüzsüz gibi aralarınada girmek istemiyorum?
Cevapla