İngiltere'de mezunları iş bulamayan üniversitelere para cezası gelebilir! Ülkemizde böyle uygulama ister miydiniz?

Habere göre İngiltere'de mezunları 15 ay içinde iş bulamayan üniversitelere para cezası gelebilirmiş. Bence çok iyi uygulama, o kadar iş vs vaat ediyolar ama sonuç 0.

Aynısı Türkiye'de de olsaydı bu kadar çok gereksiz üniversite açılmazdı ve daha kaliteli okullara sahip olurduk nett ya. Siz ister miydiniz böyle bi uygulama?

İngilterede mezunları iş bulamayan üniversitelere para cezası gelebilir! Ülkemizde böyle uygulama ister miydiniz?
İngiltere'de mezunları iş bulamayan üniversitelere para cezası gelebilir! Ülkemizde böyle uygulama ister miydiniz?
Cevapla