
Mevcut liseli öğrenci sayısı göz önüne alındığında; açık lise eğitimindeki öğrencilerin oranının %23'e ulaştığı açıklanmış, bu sene bu oranın daha da artacağı düşünülüyor.
Örgün lise eğitimindeki bazı öğrencilerin, -özellikle son sınıfa geçme sürecindekiler olmak üzere- açık liselere geçiş yaptığı ve bu geçişin daha da arttığı belirlenmiş.
Bu öğrencilerin geçme nedenleri sorgulandığında ise, üniversiteye hazırlanma sürecinde etkin rol oynayan dershanelere daha fazla vakit ayırabilmelerinin ve örgün lise eğitimine duyulan yetersizlik düşüncesinin neden olduğu açıklanmış.
Sizce, açık lisede okumak üniversiteye hazırlanma sürecinde daha mı etkin rol oynuyor? Yoksa, örgün eğitimi bu bahanelerle bırakıp, açık liseye geçmek saçmalık mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer