Arkadaslar başlarda sizce avukat için sanal ofis tutmak mantıklı mı? Sanal ofis şöyle bir şey: Sadece yasal adresiniz oluyor , belirli bir adres. Onun harici bir müvekkil görüşmesi falan olunca toplantı odalarını saatlik olarak indirimli kiralayabilşyorsunuz. Sizce başlarda böyle başlayıp çevre edindikçe normal bir ofis tutma fikri mantıklı mı?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
evet mantıklı, ilerleyen zamanda normal ofis tutabilirsin.
Evet zaten başlarda müvekkil yoğunluğu olmayacak , müvekkil yoğunluğu olmadıgı halde direkt bir ofis tutma fikri mantıklı gelmiyor
hatta başka bir avukatla ortak ofis de tutabilirsin ilk zamanlar için tabii hangisi daha az maliyetli önemli olan o.
Sanal ofis en maliyetsizi aylık 500-600 tl falan ama normal ofis degil. Yani gidip içine oturamıyorsun, sadece adres göstermek için. Ama müvekkil toplantın vs olursa toplantı salonları oluyor onları indirimli kullanabiliyorsun yani kullandığın kadar ödüyorsun gibi bir şey
masrafı bu şartlarda gayet iyi, imkanları da güzel.
Daha yeni konuştum mesela Çağlayan adliyesine yakın lüks bir plazada aylık sanal ofis 1100+kdv diyorlar. Aylık 10 saat toplantı salonu kullanımı var. 10 saati aşınca da toplantı salonunu %50 indirimli kullanabiliyorsun. Mesela toplantı salonunun aylık 10 saatlik kullanımını aştın diyelim, toplantı salonunun tek kullanımlık ücreti 250 tl ise 125 ödüyorsun sanal ofis üyesi olduğun için
İlk yıl böyle çözüm bulunabilir gibi bence işler biraz artınca temelli bir yer olabilir diye düşünüyorum insallah
o da bir maliye ama bu hayat şartlarında gayet iyi. senin ilk etapta en az maliyetle işe başlaman lazım. biraz iş çevreni genişletince her şey yerine oturur. daha doğrusu mesleki bilgin sağlamsa ve kendine güvenirsen olmaması için bir neden yok.
Cok teşekkürler insallah olur , siz de avukat mısınız
yok değilim bazı işler için avukat gerekli oldu da bu arayış içinde az çok sizin meslekten birilerini tanıma fırsatım oldu. eski avukatlar tanıdık vasıtasıyla gitmiyorsan bir davayla ilgili işin daha çok maddi kazanç yönüne bakıyor bu meslekte genç olan kişiler biraz daha iyi gibi yaklaşımları. biraz da şans işte iyi bir avukat bulmak
Evet gençler biraz daha başarıya aç olduğu için ve kendini kanıtlama isteğinde oldugu için daha fazla önemseyebiliyor, eski avukatlar da iyidir tabi ama dediğiniz gibi iyi bir avukat bulmak şans işi , kötüye kullanılan bir meslek genelde
bu biraz insanlıkla alakalı bence, herkes yaptığı işin karşılığını almalı tabii. ama sırf kazanç sağlamak için olmayacak bir karar için yaparız deyip kazanç sağlamak bana doğru gelmiyor. böyle bir olayı yaşadık oradan biliyorum. şunu söylemiyorum bir ücret karşılığı bir dava için müvekkille anlaştın sonunda müvekkilin davayı kaybetti bu da normal çünkü her davayı kesin kazanırsın diye bir şey yok. sadece çıkması muhtemel olmayan bir karar için zor durumda olan insanlara merak etme şöyle yaparız, kazanırız gibi vaatler verip o dava ücretini aldıktan sonra bu söylediklerinin tersi çıkması sonucu için söylüyorum.
Bu maalesef yaygın bir şey hocam. Bir adam 4 kişi öldürmüş kasten , adam 4 kez müebbet yiyecek ortalama olarak. Annesi geliyor oğlum çıkar mı diye , biz diyoruz abla bak direkt beraat edemez ama cezası şu kadar inebilir uğraşırız diyoruz kadın kalkıp gidiyor, yan taraftaki avukat da kesin beraat olur tanıdığımız da var diyor alıyor 200-300 bin ne götürürse. maalesef bu durum yaygın, böyle kişilerin meslekten atılması lazım, sorumluluk barolara düşüyor
Bazı müvekkil de diyor ki sen bana daha garanti sunamıyorsun o zaman davayı sana niye vereyim diyor. Diğer avukat kesin dedi diyor. Maalesef halk olarak da bilincli olmamız lazım ancak zor durumda olunca insan her şeye inanabiliyor
evet verdiğin örnek gayet güzel, bu tür haksız kazanç sağlanıyor bir yaptırımı da yok. bizim yaşadığımız olay kentsel dönüşüm davası, komşular arasında bina yenileme konusunda anlaşmazlık çıkıp bir grup komşu belediyeye gidip karot testi yapılıyor bina çürük çıkıyor fakat binada ciddi bir hasar yok bina 25 yıllık olduğu için 2018 deprem yönetmeliğini standartları geçemiyor zamanın deprem yönetmeliğine göre yapılmış tabii inşaat mühendislerinden falan görüş alıyoruz bu konuya ilgili verilen rapora itiraz edip bina güçlendirme istemli dava açılacak bunun için bir avukat arıyoruz. ben konuyu araştırdığımda görüştüğüm avukatlar bu işten sonuç almanın zor olduğunu en iyisi tarafların anlaşması gibi şeyler söylüyorlar tabii kanunen şu yolu izlersin dava masrafı şu olur gibi bilgileri de alıyoruz. burada esas gerekli şey mahkemeden yürütmeyi durdurma kararı almak yoksa rapor çıktıktan 60 gün içinde binayı boşaltman gerekiyor üç tane avukata danıştım böyle bir davada yürütmeyi durdurma çıkması biraz zor garantisi yok dediler diğer komşuların bulduğu bir avukat bu konuda kesin güvence vermiş ben de adliyede tesadüfen tanıştığım genç bir avukata durumu anlattım yardımcı olacağını söyledi ve dava masrafı için çok uygun bir fiyat verdi. diğer komşular benim bulduğum avukatın bu alanda tecrübesi olmadığı için onu tercih etmediler kendi buldukları avukatı tuttular. ben tepki olarak ona vekalet vermedim, diğerleriyle de aramız açıldı. çeşitli belgeler toplayarak karara itiraz ettik bir buçuk yıl civarı kararı geciktirdim onlar da gittiler dava açtılar ve herkese kesin şöyle olacak böyle olacak dediler.
. diğer komşular benim bulduğum avukatın bu alanda tecrübesi olmadığı için onu tercih etmediler kendi buldukları avukatı tuttular. ben tepki olarak ona vekalet vermedim, diğerleriyle de aramız açıldı. çeşitli belgeler toplayarak karara itiraz ettik bir buçuk yıl civarı kararı geciktirdim onlar da gittiler dava açtılar ve herkese kesin şöyle olacak böyle olacak dediler. o avukata diğer benim bulduğum avukattan üç kat yüksek ücret ödediler bu arada gerekli olan o raporları, bürokratik yazışmaları vs hep ben kendim yaptım o sadece dava sürecini yürüttü. bu arada çok olay var onları anlatmıyorum. ilk başta mahkeme yürütmeyi durdurmayı reddetti sonra karara itiraz edildi, kesin beklediğimiz sonuç çıkacak dediler evet bekliyoruz bu arada sonuç geldi, itiraz reddedildi. sonra komşular avukatla kavga ettiler bir gün binanın yıkımı için ekipler gelmiş yine itiraz edildi fakat YD olmadığı için işleme devam edildi. sonuçta bina yıkıldı. evet ben haklı çıktım fakat bir önemi yok. bu alanda hukuki bilgi esastır ve kanuni süre içinde işlem yapacaksın yoksa kaybedersin.
Geçmiş olsun hocam kötü bir deneyim olmuş , evet dava açmadan yürütmeyi durdurma kararı alınmalı yoksa işlemin icrası durmaz hocam. Öyle işte hocam cok bileğini olup dürüst olursan avukatlıkta para kazanmak biraz daha zor, çünkü adam hukuk hakkında hiçbir şey bilmiyor ve sadece kesin yaparız kesin kazanırız diyerek milyonları cebe indiriyor. Dürüst olarak Zengin olmak zor hocam, maalesef genelde halkımız da garanti sunulunca buna inanıyor
Bilgili olup*
evet doğruyu söylemek fazla kazanç sağlamasa da uzun vadede kazanan sen olursun. para kazanmak için olmayacak şeyi söylemek doğru değil. bu arada ne tür davalara bakıyorsun ve hangi ildesin
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!