Eğitim & Kariyer Baristalık için iş görüşmesine gideceğim ama yapamam gibi geliyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor sizce çok mu zor bir iş? Daha önce hiçbir yerde çalışmadım ondan mı böyle geliyor bana Güncellemeler+1 yıl Baristalık demek alkol demek değil kankalar coffee hzırlıyorsun Baristalık için iş görüşmesine gideceğim ama yapamam gibi geliyor? Cevapla İş Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
engenheiiro Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 62% +1 yıl Hiç tecrüben olmadan baristalık iş görüşmesine mi çağırdılar? 😳 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla engenheiiro +1 yıl İyide baristalık öyle kolay bişey değil ki? Ne yapabiliyorsun ki? Yorumla
axiakrep Takip Et Master Yaş: 37 , eic 97% +1 yıl alkolden anlıyo musub 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Alkol yok Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hiç tecrüben olmadan baristalık iş görüşmesine mi çağırdılar? 😳
Evet
İyide baristalık öyle kolay bişey değil ki? Ne yapabiliyorsun ki?
alkolden anlıyo musub
Alkol yok
her şey makina zaten kasma
Öğrenirsin