İş yerinde bi adam var. Adam ilk günden beri benle uğraşıyor. Sizce ne yapayım?

İş yerinde bi adam var ilk günden beri benle uğraşıyor. Dün ik ile konuştum. boş ver takma o herkesle öyle işte patron da biliyor zaten kalıcı değil dedi. Ama adam ilk günden beri bana laf atıyor laf sokuyor işimi yapmama mani oluyor. Patronun verdiği talimatı yapıcam mesela hep şikayet ediyor aşağılıyor söyleniyor canımı sıkıyor. En sonunda cevap verip dedim ben keyfi kendi kişisel işimi yapmıyorum. Bana verilen görevi yapıyorum bir sıkıntınızın varsa patronla konuşun lütfen dedim adam masama geldi bağırdı çağırdı siz kimsiniz 3 gündür burada çalışıyorsunuz da kendinizi ne sanıyorsunuz da işte herkese posta koyuyorsunuz da ben sizi ik ya şikayet edicem bu nasıl terbiyesizlik diye bağırdı çağırdı milletin içinde. Ben de ne terbiyesizliği hiçbir terbiyesizlik yok burada diye tersledim başka da cevap vermedim. Bugün patronla da konuşucam.
İş yerinde bi adam var. Adam ilk günden beri benle uğraşıyor. Sizce ne yapayım?
Cevapla