Utandigim için soyliyemiyorum arsizca istiyor sizce ne yapmaliyim?

Calistigim yerde ofiste herkes kendi kahvalti malzemesini kendi aliyor mudurumde bana aldiriyor kendi malzemelerini sonra parasini veriyor vs herneyse burada başka bir patron benim patronum degil ona baglida degilim habire birseyler istiyor cerez felan bende yok diyemiyorum hayir diyemiyorum goturuyorum baskalrinin malini sonra alip yerine koyuyorum bugunde kahvalti hazirlamami istedi hayir diyemedim yok diyemedim goturdum ve buradaki herkesin beni kullandigi iyi niyetimi kullandiklarimi anladigimdan beri col mutsuzum seviyordum herkesi simdi kimseyi sevemiyorum arkamdan konuşuyorlar vs hemde kahvaltilarini hazirlamak zorunda olmamama ragmen hazirliyordum insanlardan nefret ediyorum artik iyi niyetimi kullananlari gordukce hayal kirikligina ugruyorum ve işi birakma sansim olsa birakirim 😔😔😔😔😔😔 nefret ediyorum hepsinden 😪😪😪 Konu cerez yumurta vs drgil ikiyuzluler😪😪😪
Utandigim için soyliyemiyorum arsizca istiyor sizce ne yapmaliyim?
Cevapla