20 yaşındayım ve üniversite için bu son şansım :( Nasıl hırslanabilirim?

Babam dedi ki 2 kere girdin her yıl sınav parası ödeyemem her yıl sınava mı girilir vs diye birsürü laf etti kızdı. Bu da olmadı artık kasiyer falan olursun işe girersin dedi. Vakit kaybettiğimi söylüyor. Çalışmadığım için sürekli mezuna kaldım hala çalışasım yok ama üniversiteye gitmek istiyorum nasıl hırslanıp çalışabilirim :/ en ufak bir motivem yok kasiyer falan olmak istemiyorum ben :(

20 yaşındayım ve üniversite için bu son şansım :( Nasıl hırslanabilirim?
Cevapla