Öğrenci sorusunu bilemedim, kötü hissediyorum. Ne yapayım?

Öğrenci nin dediğini bilemedim geveledim. Sonra sınıfa geldim aferin , bnde her şeyi bilemem sorun degl söyleyin vs dedim. Olablr vs dediler ama aynı kişi sonra bi soru daha sordu, onu cvpladm ama bisyler söyledi o yine. Tabi bnde ful kendinden emin soyleyemedim.. bilmediğimi düşünüyorlar anladığım kadryla. Çok kötü hissediyorum napablrm? Sonuçta herseyi bilemeyiz ama sürekli beni bu şekilde sıkıştırırlarsa isim yaş

Öğrenci sorusunu bilemedim, kötü hissediyorum. Ne yapayım?
Cevapla