Alttan dersim kaldı ama sabah 8e koymuşlar dersleri. Derse girmek istemiyorum çok bu yüzden. Ne önerirsiniz başka?

Bu dönem alttan iki tane dersim kaldı (Devamsızlık değil) Sabah 8'e koymuşlar dersleri ama. İlk defa dersim kaldı. Derse girmem gerekir mi? Başka bir öneriniz var mı? Siz ne yapardınız? Teşekkür ederim

Alttan dersim kaldı ama sabah 8e koymuşlar dersleri. Derse girmek istemiyorum çok bu yüzden. Ne önerirsiniz başka?
Cevapla