Bu yıl 70 bine girip Hacettepe hemşirelik yazdım hata mı ettim?

Arkadasim keske eczacilik yazsaydin diyor.
En ufak seyde hastalar seni dover cok bos bir meslek dedi.
Geri donup sinava hazirlansam mi? 21 yasindayim gec basladim zaten
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkur ederim gorusler icin
Güncellemeler
+1 yıl
Bu yıl 70 bine girip Hacettepe hemşirelik yazdım hata mı ettim?
Cevapla