Elektrik-elektronik 2.sınıf öğrencisiyim ve bunaldım. Ne yapacağım?

Elektrik elektronik mühendisliği 2. sınıf öğrencisiyim ama bunalım içerisindeyim kendimi bu bölüme ait hissetmiyorum ama kesinlikle bırakma gibi bir lüksüm de yok. Ailem asla izin vermez. Bazı insanlar hayatı boyunca hep mutsuz olur ya , onlardan biri olacağım için çok üzgünüm.

Elektrik-elektronik 2.sınıf öğrencisiyim ve bunaldım. Ne yapacağım?
Cevapla