Eğitim & Kariyer Muhasebe ve vergi uygulamaları 2. sınıf öğrencisiyim bırakmalı mıyım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Başka şehirde bu kadar zahmete değer mi yaş 26 Güncellemeler+1 yıl Güncel Güncellemeler+1 yıl Lemek Muhasebe ve vergi uygulamaları 2. sınıf öğrencisiyim bırakmalı mıyım? Cevapla Uygulama Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Deger ya insallah hiç bir emek boşa gitmez Allah ın izni ile hanfendi 1 0 Yorumla
Paten34 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl mümkünse muhasebeci olma ileride kendine çok küfür edersin :D 0 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Kanki bitir be oralara kadar gitmişsin bölüm sarıyorsa 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Deger ya insallah hiç bir emek boşa gitmez Allah ın izni ile hanfendi
mümkünse muhasebeci olma ileride kendine çok küfür edersin :D
Kanki bitir be oralara kadar gitmişsin bölüm sarıyorsa
canım hiç değmez ablam bıraktı sende bırak aşırı zor
Bıraksan ne iş yapcaksin