Kız kardeşim açık liseye geçerse kaç sene sürer, mantıklı mı?

kız kardesim 11. sınıfa gecti ve okulunda hiçbir sekilde verim alamiyor dershaneye gönderiyoruz dershane okul derken saat 9 evde oluyor direkt uyuyor haftasonu falanda dershanesi var yani kısacası hayatta hicbir aktivitesi yok sayısal bölüm seçmiş hedefi de hemşirelik veya öğretmenlik 9 ortalamasi 77 10 ortalamasi 66 şu an açığa geçerse kac sene sürer ve kaç kredisi olur ne yapmalıyız bilmiyorum geçmesi mantıklı mı sizce
Kız kardeşim açık liseye geçerse kaç sene sürer, mantıklı mı?
Cevapla