ARKADAŞLARINIZ NEDEN SİZE ÖNYARGILIDIR BU DURUMDA SİZ NE YAPARDINIZ?

Merhaba 2-3 kişilik bi arkadaş grubum var yazlıktan. Biri askere gitmeden iş bulmadan evlendi çocuk sahibi oldu. Diğeri mesleksiz. inşaat olursa çalışıyor. Ben üniversite mezunuyum ( bilgisayar) ben 26 onlar 28 diğeri 30 yaşında. Bu gün dönen muhabbet şu evli olan elemanın zamanında durumu çok iiydi ayda bir araba değiştiriyordu sadece eğlence gez toz harcamış biri. Hayatında hiçbir sorumluluk almamış biri. Sonra evlilik vs. Hatta herşeyini kurmadan yapma dedik ama dinlemedi şu an işsiz. Ben okulu yeni bitirdim sayılır. Yazışma şu; iş kuracam ben sende kur dedi.; bişey yapta hep beraber yürütelim dedi ; Ben ; Bende kendi mesleğim üzerinden iş kurmak istiyorum O ; Sen yapsan yaparsın ama yapmiyon Yapmazsinda Sende yapacak sey yok 😅 Ben ; Sende iş kuracak durum yok yapmazsın diyosun ya Rakamlarla konuşucaksın Hayalle istekle olmuyo 26 yaşında işveren olmak için bu sorumluluğu kaldıracak kadar donanım kazanmadım. Bu gibi bir konuşma. Arkadaş 28 yıldır evlenip çoluk coğua karıştığı halde idrak edemediği bir durum benim öğrencilik ten sonra patron olacağımı ve bunu yapabileceğimi ama benim yapmayacağımı belirtti☺️ Hani keyfi gibi. Bende ona iş kurmak donanım ister donanımı sağlarım 1-2 yılda sonrasına bakarız dedim☺️ Ancak neden dışarıdan böyle iş güç sevmeyen olarak görünürüz ya da bize böyle bakar çevre anlamıyorum sizce yanlış mu düşünüyorum?
ARKADAŞLARINIZ NEDEN SİZE ÖNYARGILIDIR BU DURUMDA SİZ NE YAPARDINIZ?
Cevapla