Sizce haklı mıyım? Hocanın tribi sizce de yersiz değil mi?

Belediyenin vermiş olduğu bir kurs vardı. Kurs kapandı maalesef ama benim 2 ay içinde sınava girmem gerekiyordu. Hoca "taleple tekrar açılabilir" dedi ama hiç destek olmadı. Ben "hadi arkadaşlar bişeyler yapalım kapanmasın kurs" dedim. Kimse oralı olmadı. Hocaya gidip söyleyecektim bana destek olun lütfen diye hoca da beni duymamazliktan geldi. Yaş haddinden dolayı bu yıl son senem ve özel kurslar aşırı pahallı. Hoca bir ara beni gereksiz eleştirdi diye ona "size kırıldım" dedim. Sonrasında sanki anasına bacısına küfür etmişim gibi disladi beni. Şimdi özel kursa gitmek zorundayim maalesef. O hocanın yaptığı sizce de çok ayıp değil mi? Bu yaptığınızı hiç unutmayacagim dedim. Bi de o kursa öğrenci kazandırdım ya. O kadar sinirlendim ki. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Yemeden içmeden kesip kursa tonlarca para yatırcam üzerine yol parası,

Sizce haklı mıyım? Hocanın tribi sizce de yersiz değil mi?
Cevapla